woensdag 2 november 2016

Meedoen met een bakwedstrijd?

Hoi allemaal!

Gister kwam ik iets heel leuks tegen! In Bodegraven is begin 2007 bij het station Het Kookstation geopend, dit is dus in 2017 10 jaar open. En dat gaan ze natuurlijk uitgebreid vieren. Nu gaan ze daar eind januari 2017 een 'Heel Bodegraven-Reeuwijk Bakt' doen. Dit is dan eenmalig en krijg je als winnaar € 250 euro en je krijgt de titel beste hobby bakker Bodegraven-Reeuwijk. Nu lijkt mij dit super gaaf om mee te doen. Een klein probleempje, ik wil heel graag mee doen, ik zou alleen echt niet weten wat ik moet maken, en of ik daar dan wel voldoende ervaring voor heb... Dus ik ga nu lekker oefenen 3 maanden, en ga me dan als ik zeker genoeg voel mee doen!


Ik moet nu alleen nog lekkere recepten vinden. Want anders kan ik natuurlijk helemaal niks bakken, en me al helemaal niet opgeven voor die wedstrijd.

Wat voor cake/taart vinden jullie het lekkerst?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97