maandag 14 november 2016

Mijn week 1

Hoi allemaal!

Op maandag kan je van af vandaag zijn wat ik de afgelopen week heb gedaan. Ik maak elke dag een foto van iets wat er die week is gebeurt en dat gaan jullie zien! Veel lees plezier!


Maandag was het natuurlijk weer tijd voor school. Ik ging weer zoals elke dag fietsen. 


Op dinsdag vond ik het tijd om een gekke foto te maken. Ik had zin om een hondje te zijn.


Woensdag heb ik bij de Verrassing Van Alphen aan den Rijn gegeten. Ik had een broodje Neptunes. Dat is met Heksenkaas en zalm.


Zo, donderdag ook fietsen naar school.


Vrijdag hadden we voor het eerst kookles. Daar hebben we een groente soep en een broodje hawaai gegeten. Erg lekker!


Zaterdag was het tijd om te werken. Dus dat heb ik ook gedaan! Ik heb folders ingevouwen.


Zaterdag moesten we naar de bibliotheek en heb ik dit boek geleend. Ik heb zondag allemaal recepten uit dit boek op een USB stick gezet. Allemaal lekker rustig dus!

Wat is jullie favoriete dag van de week?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97