maandag 21 november 2016

Mijn week 2

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik weer zien wat ik afgelopen week gedaan heb.


Maandag moest ik gewoon naar school toe.


Maandag en dinsdag was mijn vader vrij, en daarom gingen we dinsdag bij de Verrassing Van Alphen gegeten. En ik had dit lekkere broodje.


Ik kwam op dinsdag of woensdag deze blaadjes op een auto tegen. Ik vind het wel een mooie foto.


Ik moest vrijdag naar de huisarts. Daar heb ik natuurlijk even een foto gemaakt.


Zaterdag had mijn moeder een pakket gewonnen van Koopmans. Dus dat is lekker bakken! Vandaag hadden we de pannenkoeken op. En ze waren lekker!


Ook kwam Sinterklaas aan bij ons in het dorp aan. Dat was ook gezellig.


Zondag heb ik lekker huiswerk gemaakt. Nu loop ik weer helemaal bij!

Dit was mijn week. Hoe was jullie week?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97