maandag 7 november 2016

Televisie serie's

Hoi allemaal!

Nu de herfst weer begint ga ik weer lekker televisie kijken. Lekker serie's kijken. Daar hou ik van. Lekker op de bank hangen voor de buis. Natuurlijk in je pyjama en daarover heen een lekkere warme trui en een joningsbroek er overheen. Lekker warm en knus dus. Ik kijk dan graag naar Wie Is De Mol?, Goede Tijden Slechte Tijden, Heel Holland Bakt, Chantal Blijft Slapen, Hunted en ga zo nog maar even door! Ik hou er van! Lekker rustig na school en werk, even ontspannen wat natuurlijk heel erg belangrijk is.


Ja, dat is wat ik graag doe zo 's avonds als ik mijn blog heb bij gewerkt. Ik doe dit trouwens altijd met een kopje thee en een of twee koekjes. Om er extra van te kunnen genieten!

Wat doen jullie graag als jullie klaar zijn met school en eventueel werk?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97