zaterdag 19 november 2016

Wat is mijn wishlist? | Wishlist #1

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het eens met jullie over hebben wat er nu precies op mijn wishlist staat. Wat zou ik nu graag willen hebben. En waarom nu eigenlijk? Dat komt allemaal in deze blog er aan te pas! Veel plezier met lezen!

1. Een geurkaars met appeltaart geur!

Ik zou dus graag een geurkaar willen hebben die naar appeltaart ruikt. Ik zag die een keer in een vlog van Onnedi voorbij komen. En ik hou zelf van appeltaart, dus ik wil hem zelf ook een keer ruiken, en op branden. Ik ben benieuwd of het ook echt naar appeltaart ruikt en of zo´n kaar nu echt lekker ruikt. Dat is nummer 1 dus.

2. Verstand van make-up

Ik zou graag wat meer verstand van make-up willen. Gewoon dat ik weet hoe alles werkt. Je hebt natuurlijk wel van die mensen zoals Beautygloss (YoutubeBlog) waar van alles wordt uitgelegd, maar als ik het nu van mij zelf had gehad dan had ik het gewoon op mezelf kunnen toepassen. Maar helaas heb ik dat gewoon niet.

3. De Bak Bijbel

Ik zou graag de Bakbijbel willen hebben van Rutger van den Broek. Het boek ´Bak Bijbel´ staan allemaal heldere en duidelijke barkinstructies. Hij leert je stap voor stap allemaal dingen van basisrecepten. Ook worden er allemaal makkelijke tips, praktische aanwijzingen en originele serveer tips gegeven voor het mooiste recept aldus Bol.com. Ik bak graag, dus dit boek zou ik ook erg graag willen hebben!


Wat staat er bij jullie op je wishlist?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97