dinsdag 29 november 2016

Website over een gezonde levens style | Healthy Lifestyle

Hoi allemaal!

Ik was net even aan het zoeken voor wat inspiratie voor deze blog, de Healthy Lifstyle blog, ik had namelijk geen idee waar ik over zou moeten gaan schrijven. Ik heb toen een website gevonden die volgens hun 10 leuke healthy website waren. Nu heb ik ook even rond gekeken op die website´s, want ik kon het natuurlijk niet laten om te kijken of daar nog leuke ideeën op staan. En toen ineens had ik het. Waarom zou ik niet een paar van die website´s met jullie delen? Want misschien zien jullie daar wel een hele leuke website tussen die jullie goed kunnen helpen met een gezonde levens style. Het zijn vooral website´s waar je gezond eten kan vinden. Laten we snel beginnen!

De eerste waar ik mee begin is de Fitgirlcode. Dit is wel een Engelse website. Deze twee meiden hebben van alles op hun website staan. Recepten, hoe je fit kan blijven, lifestyle dingen, en dingen om in te sporten. Van alles wat dus.

De volgende is Chickslovefood. Dit is een website van twee meiden die restaurantjes bezocht hebben en een beoordeling geven op het eten. Hoe gezond het daar bijvoorbeeld is, of juist ongezond. Ook delen ze lekkere recepten die als je het achter de computer ziet dat je het dan eigenlijk al wilt eten.

Dan komt Foodness. Foodness zijn meerdere mensen die work outs laten zien en lekker eten. Hoe je het eten en sporten het best kan combineren. Dit schrijven meer mensen dus het zijn ook steeds stukjes die op een andere manier worden geschreven. Dat is ook leuk om te lezen.

En als laatste, maar zeker niet de minste is Rens Kroes. Rens Kroes is het zusje van Doutzen Kroes, en is Healtcoach. Ze deelt dus recepten op haar website, die gezond zijn, en ook nog eens kan je zoeken op de recepten waar bijvoorbeeld geen gluten in zitten. Er kan dus van alles op deze leuke website!


Dit is de website waar ik al deze website´s gevonden heb. Dus misschien staan daar nog meer site´s die jij leuk vindt, maar ik totaal niet.

Wat doen jullie aan een gezonde lifestyle?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97