zondag 25 december 2016

Christmas Tag

Hoi allemaal!

Fijn kerstmis! Omdat het vandaag eerste kerstdag is heb ik een christmas tag voor jullie vandaag! Ik heb deze van Vera Camilla. Ik begin snel met de tag! Veel leesplezier!

Wat is je favoriete kerstliedje?

Dat is Flappie. Het gaat over het konijntje van Youp van 't Hek wat opeens kwijt is met kerstmis en dat dan terug gevonden wordt als het hoofdgerecht, gekookt en wel.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Het eerste deel van Home Alone. De andere films zijn ook zeker leuk, het lijkt dan alleen zo op elkaar waardoor ik het toch minder leuk is. Het is gewoon een grappige film. Ook vindt ik Mathilda een hele leuke kerst film. Ik kan eigenlijk niet omschrijven waarom.

Wat stat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Ik denk toch wel eigenlijk onderbroeken of sokken. Bij mij staat dat altijd wel boven aan met kerstmis. Omdat je dat altijd wel nodig hebt.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Ik ben eigenlijk van de basic dingen. Dit komt eigenlijk ook voort uit dat ik niet heel goed tegen make-up kan. Ik krijg er altijd eczeem van. Dus het is niet zo heel veel op. Maar als ik het dan op doe is het waar ik net op dat moment zin in heb en wat bij mijn outfit past.



Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Iets met glitters en eigenlijk een basic broek, ik doe meestal gewoon een leuk shirtje met een klein vestje er op wat leuk bij elkaar past. Gewoon lekker vrolijk.

Speel je liever in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Ik vind het altijd leuk om in de sneeuw te spelen. Maar als ik het dan zat ben zit ik binnen te genieten van een kop warme chocolade melk. Dus mij maakt het eigenlijk helemaal niet uit wat het is.

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Eigenlijk gewoon lekker thuis of op een park en dan met mijn ouders en broertje gezellige dagen er van te maken. En geen verplichtingen bij familie.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Op dit moment zit ik bij mijn ene opa en oma, de ouders van mijn moeder. En morgen ochtend ga ik naar mijn ander opa en oma, de ouders van mijn vader. Voor of na dat wij naar mijn opa's en oma's zoeken wij nog wat geocaches. Of gaan we wat gezelligs doen.

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Wij hebben een neppe kerstboom, dat komt omdat wij thuis een allergie hebben voor een echte kerstboom. En het scheelt ook weer op ruimen na kerstmis. En ook bespaar je elk jaar weer geld dat je nog je neppe kerstboom het goed doet.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

Goud en rood. Wij hebben gewoon de klassieke kleuren.

Wat is je favoriete kerstsnack?

Ik denk de kerstkransjes, niet zo boeiend, maar wel erg lekker. Ik ben niet zo van de speciale dingen. Met kerst geldt bij mij ook, doe maar normaal dan doe je gek genoeg.

Dit was mijn Christmas Tag, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Nog een fijne avond en tot morgen!

Hou jij van een witte kerstmis?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97