dinsdag 27 december 2016

De kerstdagen zijn weer voorbij

Hoi allemaal!

De kerstdagen zijn (eindelijk) voorbij. Voor de een is het een feest en de ander vind het maar jammer dat ze voorbij zijn. Ik ben stiekem wel blij dat ze voorbij zijn. Het is wel gezellig, maar ik kan niet lang en veel stil zitten, ik hou van bewegen. En vaak kan ik samen met mijn broertje ook niet echt mee praten over de onderwerpen. Wat ook wel jammer is, maar het kan niet anders. Ook ben je af van al het eten, ik snap eigenlijk niet waarom er met kerst zoveel gegeten word. Het lijkt dan wel of je voor de rest van je leven eet, zoveel staat er vaak op tafel. Daarom ben ik blij als kerst voorbij is.

Maar voor de rest vind ik kerst altijd wel gezellig, de kerstboom in huis, kaarsjes aan, met het gezin samen zijn. Daar draait het kerst feest bij mij om. Gewoon lekker rustig.


Hoe vieren jullie kerst het aller liefste?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97