dinsdag 6 december 2016

Healty Lifestyle STOPT | Healty Lifestyle

Hoi allemaal!

Ik loop al een week te denken, wat ik vandaag weer zou moeten schrijven en dat met de afgelopen week heb ik het al meerdere malen gehad dat ik gewoon niet weet wat ik moet schrijven. Het gevoel wat ik er bij heb is; waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen. Daarom heb ik besloten deze reeks te stoppen. Ik heb gewoon geen inspiratie meer waar ik over moet schrijven, ik was al opzoek naar ideeën om over te schrijven, dus dat is eigenlijk niet goed.

Hebben jullie nog leuke ideeën om elke week een artikel over te schrijven?


Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97