woensdag 14 december 2016

Hoe Xaar's Wereld is begonnen

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik ga ik jullie uitgebreid vertellen hoe Xaar's Wereld is begonnen. Veel lees plezier!

In 2014 was ik een blog begonnen. Over mijn twee knuffels Lynn en Dave. Hier heb ik veel plezier aan beleefd. Helaas kon ik op een gegeven ogenblik geen foto's plaatsen bij de blogposts. Wat toch een belangrijk onderwerp van de blog was. Dus ik was de blog gestopt.

Ik was het bloggen zo gaan missen dat ik graag weer veder wou met het bloggen. Op 30 januari 2015 besloot ik dus opnieuw te gaan bloggen. Maar waar over wil je dan gaan bloggen moet je dan ook gaan bedenken. Dat was eigenlijk van alles en nog wat. Zo is dus eigenlijk Xaar's Wereld geboren. Gewoon bloggen waar ik die dag zin in had. En vooral geen verplichtingen hebben waar ik persee me aan moet houden. Zoals bij de twee knuffels. Nu doe ik waar ik zin in heb en heb er nog elke dag plezier in.



Ik merk wel steeds vaker dat ik niet weet waar ik het over moet hebben. Geen ideeën, geen inspiratie. Wat ik zelf erg jammer vind. Omdat ik het zo graag doe. Dus als je verzoekjes hebt mag je die altijd insturen!

Hebben jullie zelf een blog? Zo ja, wat is je blog?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97