woensdag 21 december 2016

Mijn 5 favoriete... Kerstliedjes!

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie mijn 5 favoriete kerstliedjes. Laten we snel beginnen!

1. Flappie - Youp van 't Hek

Ik hou van flappie. Dat is een kerstliedje over een konijn dat met kerstmis wordt op gegeten, dat vind de zoon niet leuk vindt en gaat boos naar boven. En sluit zijn vader op voor de grap.

2. Last Christmas - Wham!

Last Christmas vindt ik gewoon een grappig liedje, ik kan eigenlijk niet omschrijven waarom.



3. Wonderful christmas - Melanie Thornton

Ik vind dit een heel mooi liedje, dat het een mooie kerst moet zijn, maar ik vind dat je altijd het mooie er van in mooie moet inzien.

4. Sleigh Ride - The Ronettes

Ik vind dit liedje gewoon mooi gezongen en een grappige melodie er onder.

5. Santa Tell Me - Ariana Grande

Ik ben gewoon fan van Ariana Grande, op de manier waar ze op zingt, en ze de dingen brengt vind ik mooi.

Dit zijn mijn 5 favoriete liedjes. Ik kan deze gewoon vol uit zetten als ze opstaan en het liefst keihard mee zingen :)!

Wat is jou favoriete kerst liedje?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97