dinsdag 13 december 2016

Mijn 5 favoriete... Youtubers!

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het met jullie hebben over mijn favoriete youtubers. Ik vertel wie en waarom ik ze zo leuk vindt.

1. Vloggloss

Vloggloss is van Mascha. Ik vind het leuk om te zien hoe ze na het beauty video's te maken volgen wat ze thuis allemaal doet. De beauty video's staan op haar andere kanaal.

Dit is haar kanaal: Vloggloss

2. Onnedi

Onnedi vindt ik ook erg te gek om te volgen. Ze maakt grappige video's, ze heeft boeide onderwerpen en leuke weekvlogs. Ik kan altijd wel om haar lachen.

Dit is haar kanaal: Onnedi

3. Beautynezz

Beautynezz maakt video's over beauty dingen, maar ook leuke en handige reviews of leuke DIY's. Dat maakt het zo leuk!

Dit is haar kanaal: Beautynezz

4. Beautygloss

Beautygloss is het andere kanaal van vloggloss. Hier worden dus allemaal video's gemaakt wat allemaal met make-up en parfum te maken heeft.

Dit is  haar kanaal: Beautygloss

5. Het Beauty Archief

Het Beauty Archief is een archief waar van alles ook qua make-up en fashion. Maar ook wel over afvallen en fit zijn.

Dit is haar kanaal: Het Beauty Archief

Het zijn wel allemaal Nederlandse kanalen. Maar ik het begrijp het Engels niet zo heel goed, dus ik kijk hier graag naar. Deze top 5 is in een random volgorde, dus mij kan je voor alles in de nacht wakker maken.

Wat is jullie favoriete youtube kanaal?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97