zaterdag 3 december 2016

Sinterklaas vieren

Hoi allemaal!

Vandaag hebben ik thuis met mijn ouders, broertje en mijn opa en oma. Dit vieren wij eigenlijk elk jaar. Dan doen we een kleine kado'tjes. Zolang het maar tot maximaal 10 euro gaat. Dus het is echt een leuk kleinigheidje is.


Ik heb 2 boekenbonnen gehad. Eentje van mijn oma en opa en een van mijn ouders. Ik ben op het moment aan het sparen voor de BakBijbel van Rutger van der Broek, dus dat schiet dan wel lekker op. Als ik 0 euro bijleggen om het boek te kunnen komen, maar daar moet ik niet al te lang mee wachten omdat er een speciale actie is op dit moment :).

Hebben jullie ook sinterklaas gevierd vandaag?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97