zondag 11 december 2016

Wanneer je ziek bent geweest weer naar school gaan | To School

Hoi allemaal!

Op het moment heerst het heel erg in Nederland, ziek zijn. Er heerst van alles; buikgriep; verkoudheid; griep; kortom van alles! Maar als je nu er voor thuis blijft en je gaat straks weer naar school gaat heb je natuurlijk van alles gemist. Daarom heb ik 2 tips voor je!

1. Vraag wat je moet inhalen.

Als je weer naar school toe gaat als je ziek bent geweest, vraag dan aan alle docenten wat je voor dat vak moet inhalen. En maak dit thuis ook echt! Zo loop je tenminste niet achter!

2. Voel je lichaam goed aan.

Als je net ziek bent geweest kan het zijn dat je nog niet volledig bent herstelt en je merkt dat je het niet goed gaat, ga dan gewoon naar huis. En zorg dat je je helemaal hersteld bent.



Dit waren eigenlijk mijn tips, ik weet eigenlijk even niet zo goed wat voor tips ik hier nog veder bij moet zetten.

Weet jij nog tips? Zet ze dan hier onder bij de reactie's! Dan zet ik ze in het blog er bij. Met je naam er bij natuurlijk, als dat mag  van jou!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97