vrijdag 9 december 2016

Whats in my shower? Hair edition

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik onder de douche gebruik voor mijn haar. Laten we snel beginnen!


Ik gebruik natuurlijk gewoon shampoo en ik gebruik conditioner.


Deze shampoo gebruik ik altijd, hij is van de Hema en hij is heel fijn! Hij maakt (in ieder geval dat van mij) het haar zacht, en ruikt ook nog eens heel lekker. Je ruikt het alleen de dag na dat je het gewassen hebt helaas niet meer, dat vindt ik best wel jammer 😭.


Ik gebruik verzorgende crèmespoeling van L'oreal Elseve. Het is speciaal voor geverfd haar, want ik heb mijn haar laten verven in april. Dus dat is wel goed. En het maakt je haar extra zacht en zo heeft mijn haar minder klitten.

Dit gebruik ik altijd als ik mijn haar doe onder de douche sta.

Wat gebruik gebruik jij graag onder de douche voor je haar?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97