vrijdag 30 december 2016

Xaar's Wereld 1 jaar

Hoi allemaal!

Xaar's Wereld bestaat al weer 1 jaar! Wat gaat de tijd snel eigenlijk! Weten jullie nog hoe ik begon? Ik wel hoor! Hier is de link naar mijn eerste blog van Xaar's Wereld! Tot nu toe heb ik gewoon 21.875 unieke pagina weergave gehad. Dat is best wel veel voor iemand die net een jaar bezig is. Ook heb al bijna 1 keer een samenwerking gehad met een bedrijf uit België. Ik had ze een mail terug gestuurd, maar ze hebben mij nooit meer een mail terug gestuurd. Dus dat is niks geworden, zoals jullie wel gemerkt hebben. Ik heb nog altijd even veel zin in als vorig jaar. Ik heb wel regelmatig een dipje dat ik niet weet waar ik het over moet hebben, maar het komt altijd weer goed! 

Ik ben blij dat het zo lang goed gaat! Ik hoop nog een paar jaar door te kunnen gaan. En op een gegeven ogenblik hoop ik mijn eigen hosting te kunnen gaan betalen en zo veder te kunnen gaan.

Ik kan niet kiezen welke blog ik nu het leukste vindt. Ik vindt er zo veel leuk, of waar ik trots op ben.


Wat vinden jullie het leukste artikel wat op deze blog staat?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97