woensdag 18 januari 2017

A series of Unfortunate Events

Hoi allemaal!

Ik ben vanavond begonnen aan ene nieuwe serie op Netflix. De serie heet A Series of Unfortunate Events.

Het gaat over drie kinderen die hun ouders en huis verliezen door een brand. Ze mogen dan bij Graaf Olaf gaan wonen, waar ze het helemaal niet naar hun zin hebben. Ze moeten allemaal dingen doen waar Graaf Olaf te lui voor is om te doen. Ze hebben van hun ouders een fortuin geerfd, alleen kunnen de kinderen erbij als de oudste van de 3 volwassen is. Wat nog wel even duurt, omdat ze nu nog maar 14 jaar is.



Ik heb net de eerste aflevering gekeken. En het is best wel spannend. Je moet er wel voor gaan zitten omdat je het echt moet volgen. Of tenminste dat vind ik. Er is nog maar 1 seizoen waar 9 aflevering van zijn. Ik wil elke avond een of misschien twee afleveringen kijken, het ligt er een beetje aan hoe lang de aflevering duurt.

Kijken jullie naar A series of Unfortunate Events?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97