donderdag 19 januari 2017

Kledingkast opruimen

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik eens mijn kledingkast opgeruimd. Het was hard nodig! Ook heb ik de laatste tijd een aantal nieuwe kledingstukken gekocht, op aanraden van mijn moeder heb ik vandaag dus dus eens mijn kast opgeruimd. Wat was dat nodig! Ik heb van alles weg gedaan, en de dingen die ik wou bewaren bewaart. Dat is niet zo heel veel, dus heb weer mega veel ruimte in mijn kast. En heb er twee boxen in gezet. En dat scheelt ook weer ruimte in mijn kamer.



Ik ben er eigenlijk heel blij mee! Met alle ruimte, ik kan natuurlijk ook veel op de boxen zetten waar wat fijn is vindt ik. Ik ben helaas vergeten om een before en after foto te maken helaas šŸ˜–.

Ruimen jullie wel eens je kledingkast op?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97