maandag 30 januari 2017

Mijn week 6

Hoi allemaal!

Ik zie net dat ik al meer dan een maand geen 'Mijn week' heb geplaatst. Nu moet ik zeggen, ik heb dat ik de afgelopen week ook niet heel veel heb gedaan. Ik heb woensdag iets bijzonders gedaan, maar voor de rest is het niet heel interessant.

Toen ik de foto wou toevoegen aan mijn blog zag ik dat hij niet op mijn computer staat, dus vertel ik het jullie zo: Ik ben naar de kapper geweest! Deze kapper zocht nog een model voor laagjes knippen. Ondanks het feit dat ik bijna had afgezegd voelde ik me toch even goed genoeg om haar te helpen en heeft ze me geknipt.

Voor de rest zag mijn week er best wel saai uit, ik heb veel rustig aan gedaan en lekker uit geziekt!

Hoe was jullie week?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97