dinsdag 3 januari 2017

Mijn wishlist voor 2017

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie vertellen welke artikelen voor 2017 op mijn wishlist staan. Wat wil ik graag hebben, en waarom eigenlijk? Dat zal ik jullie eens snel gaan vertellen!

1. Statief voor camera

Ik wil graag een statief voor mijn camera. Zodat ik minder beweeg met foto's die ik maak, ik meer foto's kan maken met mezelf er op (bijvoorbeeld voor Xaar's Wereld). Daar zou ik toch stiekem heel blij mee zijn.

2. Kaarsen voor op mijn kamer

Ik ben dol op kaarsen, vind het lekker ruiken (of het nu wel of geen geurkaarsen zijn, ik vind het altijd lekker ruiken), en je hebt ze in allemaal verschillende maten en soorten. Ik wil graag wat meer kaarsen voor op mijn kamer. Om het wat gezelliger te maken.



3. Mijn eigen domein naam voor Xaar's Wereld

Ik zou graag een eigen domein naam willen creëren voor Xaar's Wereld. Dat ik nog meer mijn eigen hoekje heb, waar ik dingen met jullie kan delen. En ook een minder lange URL (zoals dat met een net woord heet) heb. Binnenkort zal dit waarschijnlijk al uit komen, want ik heb laatst een brief gekregen, waar in ik gelezen heb dat ik recht heb op studiefinanciering, dus ik het gaan betalen!

4. Minder geld uit geven

Dat is eigenlijk best wel tegenstrijdig met wat ik hier boven schrijf; maar ik wil ook graag meer gaan sparen, om een van mijn beste vriendinnen te bezoeken, die hier vier en een half uur vliegen van Nederland woont op het moment, voor mijn rijlessen, maar ook om nieuwe kleding te gaan kopen. Want ook dat heb ik nodig, voor in de winter, maar ook voor in de zomer.

Dit was het eigenlijk wel voor nu even. Dit staat er op mijn verlanglijstje voor 2017. Zodra er iets uit is gekomen zal ik er ook over gaan schrijven. Dit was mijn inspiratie bron voor vandaag: beautychick.

Wat staat er op jou wishlist?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97