zondag 8 januari 2017

To School is weer terug! | To School

Hoi allemaal!

Na een vakantie van school, twee weken komt de serie To School ook weer terug. Omdat het de afgelopen twee weken op zondag was er ook steeds iets leukers om over te gaan schrijven komt het vond ik het ook leuker om daar over te schrijven.

Ik heb vorige week al gevraagd wat jullie leuk vonden om te zien op deze blog, maar dat geldt ook voor de serie To School, wat zouden jullie graag willen zien in de serie To School? Ik heb nog een paar leuke ideeën, maar dat zijn er niet zoveel meer eigenlijk. Dus ik ben benieuwd!

Na deze mededeling komen de volgende tips en tops volgende week weer!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97