vrijdag 24 februari 2017

2 in 1 laptop

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een speciale laptop gekocht om blogs mee te schrijven. Het is een 2 in 1 laptop geworden. Je kent ze misschien wel! Het is een laptop die je als laptop kan gebruiken, zoals ik voor een blog, maar je kan hem ook gebruiken als tablet, zoals ik hem waarschijnlijk in het Openbaar Vervoer zal gaan gebruiken. Ook gebruik ik hem nu, voor het eerst om een blog mee te schrijven. Ik vind het tot nu toen een fijne laptop om te gebruiken, ook al heb ik hem nog geen dag!

Ik heb de laptop van het merk Lenovo Yoga 510-14ISK gekocht. Ik zag deze op internet voorbij komen, en dacht, ik wil hem hebben! Het schijnt namelijk ook heel fijn om op deze laptop video's te bewerken. Dus dat ga ik uit testen! Dat zal snel gaan gebeuren denk ik zo maar eens!


Ik zal hem alleen thuis gaan gebruiken, zodat ik mijn laptop voor school minder hoef te belasten, en ik ook geen zin heb om hem elke dag uit mijn tas te halen enzo. Ik zal over deze laptop snel nog een review gaan schrijven!


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.