vrijdag 17 februari 2017

Alleen maar films kijken?

Hoi allemaal!

Sinds gister heb ik alleen maar zin om films te kijken! Ik kijk zo veel mogelijk films op een dag. Wanneer het me lukt om er een te kijken. Zo na school, of na het werk, of zelfs na het schrijven na mijn blog! Het werkt voor mij op dit moment zo rust gevend. Lekker ontspannen, en niks hoeven! Lekker rustig dus! Ik ben op het moment ook niet heel erg fit, een beetje grieperig. Dus daarom zit ook lekker films te kijken. Dat is soms ook wel fijn voor het slapen gaan. Hoewel het dan soms lastig is om daarna in slaap te komen, maar dat is niet erg. Als je maar ontspant, is het ook fijn!


Mijn favoriete film op dit moment is Full Out (gister heb ik daar nog een blog over geplaatst)! Ik vind het gewoon een bijzondere film. Ik kan er nog uren over praten, haha!

Wat is jullie favoriete film? En waarom?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.