zondag 19 februari 2017

Bij de SVR Beurs geweest

Hoi allemaal!

Gister heb ik weer een gezellig dagje gehad! We zijn bij de SVR Beurs geweest gister! Want het is weer tijd om een fijne en leuke vakantie plek uit te zoeken! Het maakt niet zo veel uit, het binnenland of het buitenland, allemaal heel erg leuk! Ik wordt er altijd blij van! We hebben veel folders mee genomen van de diverse campings die er stonden! Ook hebben we een aantal camping eigenaren gesproken waar we een aantal jaar gelden hebben gestaan. Erg leuk! Want zij herkende ons ook nog.


Daarna zijn we nog wat schatjes gaan zoeken vlakbij waar de SVR Beurs was. We hebben daar een lekker rondje gelopen. Na dat we alle schatten gevonden hadden hebben we lekker gegeten bij een pannenkoekenboerderij! Dat was lekker, ik had een pannenkoek met kaas, tonijn, ui en ketchup. Het was echt heel lekker!


Wat hebben jullie gister gedaan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.