woensdag 8 februari 2017

De dag van de Landelijke Econometristen

Hoi allemaal!

Vandaag ben ik weer eens opzoek gegaan naar wat voor (inter)nationale dag vandaag is. En dat is de dag van de Landelijke Econometristen (deze dag is alleen maar in Nederland zover ik kan vinden). Maar wat is wat is een Econometrist eigenlijk? Ook daar ben ik naar opzoek gegaan natuurlijk (gelukkig stond er een link naar een andere website)!

Dat is een studie en een beroep voor bijvoorbeeld premies voor je verzekeringen, echt alle verzekeringen. Eigenlijk is het gewoon heel lastig. De dag van een Econometrist is bedacht zodat dit beroep kan blijven bestaan, omdat het eigenlijk een oriëntatie dag is voor mensen die in het nieuwe schooljaar gaan studeren. En er zijn zelfs mensen die dit graag doen. Omdat alleen al op de website allemaal lastige worden staan denk ik zo dat dit beroep ook best wel lastig is.


Eigenlijk vind ik het stiekem best wel leuk om voor jullie te kijken wat voor dag is het en alles uit te zoeken. Ik wordt er wijzer van en jullie ook :), hihi!

Wat vinden jullie dat ik dit soort dagen opzoek?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97