dinsdag 21 februari 2017

Fotoboek Saal Digitaal | Sponsoring

Hoi allemaal!

Af gelopen week ben ik met Saal Digitaal in contact gekomen via Instagram. Ze zochten testers voor een fotoboek. Leuk dacht ik! Ik wil het graag uitproberen, dacht ik! Ik heb me gelijk aangemeld. Eerst wouden de medewerkers van Saal Digitaal een aantal foto's zien van mij. Waar ik de link van mijn Instagram account heb doorgegeven. Na 5 dagen in spanning alles heb af gewacht, mocht ik het fotoboek gaan testen! Wat was ik blij! Ik ben hem natuurlijk via het programma wat je eerst op je computer/laptop moet zetten helemaal zelf, met mijn eigen foto's mogen maken.

Na het in elkaar zetten wou het niet helemaal lukken met het projecteren, maar dit was na een dag wachten (en het opslaan van het project) gelijk opgelost. Ik had ook een mail verstuurd naar Saal Digitaal. Ze wouden me natuurlijk gelijk helpen. Maar het was de volgende dag al verholpen, gelukkig! Daar was ik heel blij mee!

Vandaag heb ik het fotoboek binnen gekregen. En wat is hij mooi geworden! Het is fijn papier en goede kwaliteit van de foto's (er was er een onscherp geworden, maar dat is mogelijk gebeurt tijdens het maken van het fotoboek). Ik ben er blij mee. Ik laat hier zien hoe het er uitziet.


De voorkant

Een pagina met foto's

De dikte van het papier

Het is mijn eerste afgedrukte fotoboek. Alle fotoboeken die ik heb heeft mijn moeder voor mij gemaakt, omdat ze het leuk vind en vond om van ons (mij en mijn broertje) een fotoboek te hebben als we groter worden.

Ik ben tevreden over de kwaliteit!

Dit boek is gesponsord, en medemogelijk gemaakt door #SaalDigitaalNederland! Ik vind het een mooie samenwerking, omdat ik van foto's maken hou en zij mij de mogelijkheid hebben gegeven voor een professioneel fotoboek. 

Hebben jullie ook fotoboeken van toen jullie klein waren?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.