donderdag 16 februari 2017

Full Out | Film review

Hoi allemaal!

Vandaag - voor het eerst - ga ik eens een film review schrijven. Ik heb vandaag zo'n mooie film gekeken. De film heer Full Out!

Waar gaat Full Out over?

Full Out gaat over Ariana. Ariana is al haar hele leven met turnen bezig en daar door is turnen haar leven ook geworden. Ze staat op het punt op naar de Olymipsche spelen te gaan en aan genomen te worden voor een bekende turnschool. Maar dan krijgt ze samen met haar moeder een auto ongeluk en ziet ze het niet meer zitten. Artsen verwachten dat ze niet meer kan turnen de rest van haar leven. Daar heeft Ariana het best moeilijk mee! Maar door een van haar fysiotherapeuten ziet ze haar turn cariere toch weer zitten en besluit ze toch niet op te geven. Ondertussen mag ze door de fysiotherapeut gevraagd of ze een hip hop dansgroep mag trainen voor een auditie en dat besluit ze te doen. Ze gooit er ook wat turn oefeningen door heen. Uit eindelijk laat ze vlak voor de auditie de dansgroep vallen en gaat ze weer turnen, wat moet van haar turndocent. Omdat ze ook weer naar turnen gaat, en aangenomen is bij de goede turn school. Maar hoe reageert daar de dansgroep op? En wat gaat Ariana nu doen? Want ze mist de dans groep heel erg namelijk.

Wat vind ik zo mooi aan Full Out?

Full Out laat zien dat als er iets heftigs gebeurt in je leven en je moet stoppen met wat je het aller liefste doet, dat je nooit moet stoppen met dromen over dat geen wat je het aller liefste doet. En dat je er altijd kan komen, en je aller liefste hobby daarna ook gewoon weer kan uitvoeren.

Is het een waar gebeurt verhaal?

Ja, aan het eind kwam ik - en vele andere mensen - er achter dat het een waar gebeurt verhaal is. En dat is ook wat ik er zo bijzonder aan vind.


Wanneer is Full Out uitgekomen?

Full Out is in 2015 uitgekomen.

Waar is Full Out nu nog te bekijken?

  • Netflix (heb ik hem op gekeken)
  • Uitzending gemist NPO 3
  • Film Vandaag
  • MovieMeter
  • Youtube
Helaas kon ik maar 2 programma's vinden waarvan ik zeker weet dat ze ook in het Engels verkrijgbaar zijn.

Is het een aanrader?

Ja! Ik raad hem iedereen aan die deze blog leest! Ik vind het echt een super mooie film!

Heb jij Full Out ook al gekeken?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.