donderdag 9 februari 2017

Gezellige kaartjes sturen en ontvangen!

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het weer eens hebben over Postcrossing. Ik heb er al 4 keer eerder over geschreven, hierhierhier en hier! Ik ben weer actief bezig! En ik word er zo blij van! Want elke keer wanneer jij een kaartje verstuurd, krijg je ook weer een leuk kaartje terug! En misschien nog wel het leukste van allemaal is dat je nooit weet waar je een kaartje naar toe mag sturen, en dat jij niet weet waar je het vandaan krijg! Zo heb ik wel vrijdag een kaartje helemaal uit China gekregen! Vlak na het Chinese nieuwe jaar dus! Die mevrouw had wat over te schrijven, en ik kon haar gelijk een gelukkig nieuw jaar wensen!

Je krijgt zo veel, mooie en soms bijzondere kaartjes met verhalen. Dat vind ik echt super leuk om zo een kaartje te schrijven uit Nederland naar misschien wel een ver land waar je het het bestaan nog niet van kende!


Ik vind Postcrossing een mooie en leuke hobby!

Wat is jou meest mooie/leuke hobby?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.