donderdag 23 februari 2017

Me Time

Hoi allemaal!

Dat het belangrijk is om te ontspannen weten we allemaal! Dat is (al zeg ik het zelf) best oud nieuws. Maar vaak hebben wij als mens het te druk om te ontspannen. Zelf vind ik het belangrijk als je elke dag even - met een leuke naam - me time hebt. Gewoon even lekker relaxen. Het kan heel uitgebreid zijn. Maar ook qua tijd!

Je kan gewoon bijvoorbeeld door naar jou favoriete YouTube kanaal te kijken. Als je geen kanaal hebt op YouTube kan je ook een ASMR video kijken. Een ASMR video is vaak ook lekker ontspannend. Maar je kan ook gewoon fijn een boek lezen, een voetbadje nemen, of gewoon een bad (als je die hebt natuurlijk, ik heb hem niet dus het zal snel een voetbadje worden ;p). Je kan het zo gek niet bedenken, als je maar elke dag even voor je zelf neemt. Ik las ook laatst dat iemand ontspant door zich zelf op te maken. Ik kan me er niet bij voor stellen, maar ik ben allergisch voor make-up, dus ik ontspan er niet van, helaas!


Ik lees vaak om te ontspannen. Ik vind het gewoon fijn, om helemaal weg te dromen in een boek!

Wat vinden jullie het fijnst om te ontspannen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.