donderdag 2 februari 2017

Mijn 5 favoriete... Boeken!

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer een Mijn 5 favoriete... blog, en het gaat vandaag over boeken! Ik vertel over mijn 5 favoriete boeken! Ik wens jullie veel leesplezier!

1. Niet wat jij denkt - Jaimi Jongeman

Ik ben nog bezig in boek (ik moet nog 4 bladzijdes :), en dan ben ik in het boek klaar). Het gaat over hoe Jaimi met haar YouTube kanaal, blog en hulp van hulpverleners over haar anorexia heen komt. Dat ze er van wint.

2. Happy Life - Mascha

Happy Life gaat over hoe Mascha succesvol is geworden en over wat dat met haar leven heeft gedaan.



3. Happy Love Life - Mascha

Happy Love Life gaat over hoe Mascha gelukkig leeft met haar grote liefde!

4. 100 % Coco - Niki Smit

100 % Coco gaat over een meisje dat zich graag leuk kleed, maar dat is anders dan anders en wordt daar mee geplaagd. Tot ze haar blog over haar kledingstyle begint en het iedereen leuk vind. Maar op haar blog heeft ze altijd een tijger masker op.

5. 100 % Coco Parijs - Niki Smit

100 % Coco Parijs gaat over Coco die mee gaat doen aan een kleding wedstrijd. En haar geheim is geen geheim meer, want ze doet haar masker af tijdens de wedstrijd.

Dit zijn mijn 5 favoriete boeken.

Wat is jullie favoriete boek?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97