zaterdag 25 februari 2017

Mijn 5 favoriete nummers van dit moment

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor een 'Mijn 5 favoriete'! Vandaag vertel ik van welke nummers ik helemaal vrolijk word. Je zult waarschijnlijk een paar keer dezelfde artiest voor bij zien komen, maar dat komt omdat ik haar fan van haar ben!

1. Side To Side - Ariana Grande

Ik vind dit een fijn nummer om mee wakker te worden, het geeft je zoveel energie. Ik krijg daar dan zo'n boost van dat ik de dag wel door kom, zo niet zet ik hem dan ook lekker op.

2. The Way - Ariana Grande

The Way is een nummer waar ik veel fijne herinneringen aan heb. Aan mijn middelbare school tijd namelijk, samen met allemaal vriendinnen. Gewoon een fijne tijd.

3. Villa Volta - Efteling

Ik vind dit een leuk liedje, en krijg hier een grappige herinnering van. Op schoolkamp was dat van de basisschool, in groep 8. Ik zal het verhaal de mensen die er bij betrokken zijn niet aan doen, want zij vonden het namelijk niet zo grappig.



4. Shape of you - Ed Sheeran

Ik vind dit een lekker rustig nummer, waar ik lekker bij kan ontspannen. En ik maak bij dit liedje toch een soort van film in mijn hoofd, en dat vind ik lekker, dat weg dromen!

5. The A-Team - Ed Sheeran

Hier krijg ik ook eigenlijk fijne herinneringen van. Dit liedje kwam uit toen ik op de middelbare school zat in Leiden, en het glazenhuis er stond. Daar werd daar toen gedraaid, toen wij met school er waren. Daarom is het voor mij een leuk en fijn liedje.

Dit waren alweer mijn 5 favoriete nummers. Ik hou best wel van de muziek van Ariana Grande en Ed Sheeren. Ze maken leuke en fijne muziek. Ik kan er lekker bij weg dromen, en dat is zo fijn van muziek vind ik. Het maakt zo veel in mij los. Ik wordt er gewoon blij van!

Wat is jullie favoriete nummer?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.