maandag 20 februari 2017

Mijn week 7

Hoi allemaal!

Afgelopen week was het weer voor van alles tijd. Daarom vertel ik jullie wat ik allemaal gedaan heb!

Zo was het maandag en dinsdag tijd om naar school te gaan. Weer lekker met de fiets!


Woensdag en donderdag ben ik ziek thuis gebleven, ik had last van de griep. Helaas.


En vrijdag heb ik het weer geprobeerd op school. Het ging aardig goed kan ik jullie vertellen. Ik was daarna nog best wel moe, dus ik ging op tijd naar bed vrijdag.


Zaterdag ben ik zoals jullie hebben kunnen lezen gister naar de SVR beurs geweest. Weer allemaal fijne vakantie ideeën op gedaan.


En zondag heb ik de hele middag lekker in zitten folders invouwen, omdat dat ook nog moest gebeuren!


Dit was mijn afgelopen week. Hoe was die van jullie? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.