maandag 27 februari 2017

Mijn week 8

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik weer Mijn week van afgelopen week vertellen. Ik hoop dat jullie er zin in hebben om het weer te lezen! Veel lees plezier!


Maandag was het weer tijd voor school. Natuurlijk ging ik weer op de fiets. Het was maandag gelukkig nog lekker weer.


Dinsdag was het tijd om folders te lopen. Hier zie je ze nog bij mij thuis op de tafel liggen, maar natuurlijk lagen ze dinsdag niet meer zo op tafel. Ik had toevallig deze foto nog :).


Woensdag was het weer tijd om te douchen. Het was erg lekker, als je s'middags in harde wind hebt gefietst, en je nog een beetje stinkt naar zweet.


Donderdag moest ik naar ook weer naar school. We hadden weer Nederlandse les.


Vrijdag heb ik deze laptop kocht. En heb hier lekker en veel mee zitten spelen.


Zaterdag en zondag heb ik weer veel folders in gevouwen. Want dat gaat natuurlijk ook gewoon door.

Ik heb dus een lekker drukke week gehad. Nu heb ik vakantie. En kan lekker een weekje uitrusten. Maar natuurlijk blijf ik foto's maken!

Hoe was jullie afgelopen week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.