dinsdag 7 februari 2017

Review Niet wat jij denkt

Hoi allemaal!

Ongeveer 1,5 week geleden heb ik 3 boeken besteld, wat jullie natuurlijk al wisten ;)! En ik had jullie beloofd om over de boeken een review te schrijven. Het eerste boek had ik donderdag alweer uit, ik heb alleen nog niet eerder de tijd gehad (helaas) om hier een review over te schrijven. Dus bij deze ga ik dat vandaag doen! Ik heb er veel zin in om dit te gaan doen!

De foto van het boek hebben jullie de afgelopen week al een of twee keer gezien geloof ik. Maar dag mag voor mij de pret niet drukken voor mij.

Het boek is geschreven door Jiami, en heet: Niet wat jij denkt. Het boek gaat ook over haar. Jiami gaat naar de middelbare school en heeft veel vriendinnen. Op een gegeven ogenblik hoort ze een van haar vriendinnen over een vinger in je keel steken. Dit gaat ze ook proberen, en gaat helemaal mis. Ook is ondertussen haar eigen blog gestart en even later gaat ze ook vloggen/video's maken. Dit helpt naast de kliniek waar ze op dat moment bezig was om haar eetstornis te verwerken. Wat fijn is voor Jaimi!


Het boek kan je bestellen via Bol, ook kan je het boek natuurlijk gewoon bestellen bij je plaatselijke boekwinkel om te weten hoe alles afloopt.

Ik vond het een mooi boek om te lezen, en heeft voor mij wat ook een beetje de boedeling was bij dit boek om dingen over anorexia beter te begrijpen. Ik heb ook respect voor Jiami dat ze alles zo knap verwoord en dit ook zo openhartig in een boek durft te zetten!

Wat is het mooiste boek wat jullie gelezen hebben?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97