zondag 26 februari 2017

Stemmen voor de politiek

Hoi allemaal!

Na Amerika, mag Nederland ook gaan stemmen. En ik mag inmiddels ook gaan stemmen, omdat ik 19 jaar ben. Maar er zijn zo veel politieke partijen hier in Nederland, dat ik niet weet moet gaan stemmen. Ik heb daarom de stemwijzer in gevuld. Daar kwam uit dat de PvdA, PvdD en Lokaal in de Kamer.



Alle drie de partijen hebben veel gemeen. Het is een lastige keuze, ik wist niet dat ze zoveel gemeen hebben. Ik moet nog een keer echt uitgebreid kijken om te zien wat het verschil is. Ik kan me er nu niet op concentreren om te zien waar alle verschillen zitten, en welke politieke partij bij mij het beste past. Het is nog best wel lastig om daar goed voor te gaan zitten, omdat het best veel tekst is.

Mogen jullie al stemmen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.