dinsdag 14 maart 2017

5 films die ik nog nooit gezien heb, maar wel graag wil zien

Hoi allemaal!

Vandaag deel ik 5 films die ik graag nog een keer wil zien, maar nog nooit gezien heb! Natuurlijk vertel ik er bij waarom ik deze films mij aanspreken, en waarom ik ze graag wil zien! Laten we snel beginnen! En, misschien ook wel even goed om te melden, ze staan op willekeurige volgorde. Dus het maakt mij niet zo veel uit welke ik nu als eerste kijk.

1. Mannenharten

Mannenharten lijkt mij een bijzondere film om te zien, omdat 5 mannen opzoek gaan naar de serieuze  liefde. Van een nerd tot een vrouwenversierder tot een luierik die niks doen, ze gaan allemaal op zoek. Ik wil graag zien hoe ze dat doen, en hoe alles loopt.

2. Tinker Bell en de grote reddingsactie

Ik vind het heel leuk om naar Tinker Bell te kijken. Het is grappig en gewoon lekker ontspannen. Ik heb deze film nog niet gezien van Tinker Bell, en omdat ze zich zelf nu ook weer in de nesten werkt ben ik benieuwd hoe ze daar uit gered wordt. Ze wordt namelijk gevangen door een mensen kind.



3. Alvin and the chickmunks 2

Ik heb deel 1 wel eens gezien, en ik vind die film zo grappig, dat ik ook graag de 2 andere films wil zien van Alvin and the chikminks.

4. Alvin and the chickmunks 3

Eigenlijk is het het zelfde als bij Alvin and the cickmunks 2. Ik heb deel 1 gezien, maar wil graag de ander ook nog zien.

5. Hairspary

Hairspray lijkt mij ook bijzonder om te zien. Het gaat over een mollig meisje dat de buurtbewoners al dansend hun vooroordelen weg laat gaan. Omdat ze vind dat iedereen wel talent in iets heeft. Of je nu dik of dun bent, lang of klein het maakt allemaal niet uit, zolang je er maar goed in bent!

Welke film willen jullie nog graag zien die jullie nog nooit hebben gezien?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.