woensdag 8 maart 2017

De 5 dingen die mij gelukkig maken!

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie vertellen wat mij gelukkig maakt. Het zijn 5 dingen, dus laten we snel beginnen!

1. Een onverwachte actie

Een onverwachte actie van iemand bij mij thuis vind ik altijd helemaal leuk. En ik wordt er ook echt gelukkig van. Want je hebt een leuke en mooie herinnering voor later met de mensen die er bij waren.

2. Wanneer ik een dagje films kan kijken.

Het klinkt misschien heel gek, maar ik hou van films kijken. En als ik op een dag 2 of 3 films kan kijken, wordt ik blij. Gewoon die dag niks aan mijn hoofd hoeven hebben en terug kijken op een fijne rustige dag.

3. Iemand die ik blij kan maken

Ik wordt ook altijd helemaal gelukkig van als ik een verrassing voor iemand heb, of gewoon iets voor ze kan doen waar ze blij van worden. Bijvoorbeeld een kado te geven omdat ze mij leuks voor mij gedaan heeft of hebben.



4. Nieuwe plekken ontdekken.

Met het geocachen ontdek je vaak nieuwe plekken. Zowel bij jou in de omgeving, maar ook op plekken waar je op vakantie bent, en je zonder het geocachen nooit was gekomen. Dat vind ik mooi, want je komt op plekken die een reisgids niet zomaar aangeeft.

5. Een tekening die gelukt is.

Ik word ook altijd gelukkig van een tekening die ik maak lukt. En ik wordt nog blijer als de tekening af is en hij is zoals ik het wou.

Dit waren de 5 dingen waar ik gelukkig van wordt.

Wat staat bij jou op 1 waar jij gelukkig van wordt?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.