vrijdag 10 maart 2017

Eindelijk weekend!

Hoi allemaal!

Het is weer vrijdag avond! Dat betekend dat het weer lekker weekend is! Weer lekker een paar dagen lekker rustig aan doen. Ik was er ook wel aan toe. Ik ben heel erg moe. Ook heb ik al een paar dagen last van mijn oren met vlagen, hoofdpijn, duizelig. Dus ik was wel toe aan 2 dagen rust. Ik moet morgen eigenlijk alleen naar de scouting. Oja, ik moet ook werken, dat is alles wat echt moet dit weekend, maar voor de rest eigenlijk helemaal niets! Lekker!


Ik ga gewoon lekker veel Gosip Girl kijken denk ik zo. Gewoon lekker rustig aan doen. En vroeg naar bed. Zo ontspan ik meestal. Kijken wat ik leuk vind en op tijd naar bed. Ik kijk ook vaak in bed naar de series en films die ik leuk vind. Daar ontspan ik ook van. Ook heb ik nog wat te knutselen liggen, voor goede kennissen van mij, en dat moet ik ook eigenlijk afmaken. Maar het heeft geen haast, ik heb er nog een week de tijd voor. Dus dat komt helemaal goed!

Hoe ontspannen jullie altijd?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.