vrijdag 31 maart 2017

Eindelijk weekend!

Hoi allemaal!

Voor mij was het een lange (qua energie voor mij dan) week. Maar het is eindelijk weer weekend! Ik merkte dat ik niet heel veel energie had, en dat ik merkte dat het voor mij dinsdag alweer tijd was voor weekend. Want ik had dinsdag het idee dat het zondag was, en vroeg me dus daarom af waarom ik mijn wekker had gezet... Natuurlijk ben in gewoon naar stage toe gegaan, en de rest van de week door gezet. En nu is het eindelijk zo ver! Even twee dagen geen wekker hoeven horen, en lekker uit te slapen! Zo lang mogelijk proberen te slapen vind ik altijd wel lekker. Dan kom je lekker ontspannen je bed uit, en dan het gevoel hebben dat je de hele dag er goed tegen aan kan. Dat heb ik eigenlijk wel elke dag nodig.


Ik vind het ook altijd lekker om een schooldag laat te beginnen op school. Dan kom ik toch uitgeruster op school dan wanneer ik vroeg moet beginnen.

Wat vinden jullie het fijnste van de week?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.