vrijdag 3 maart 2017

Films kijken van vroeger

Hoi allemaal!

Je kent het vast wel, je kijkt films en vervolgens vind je ze niet meer leuk. Na een aantal jaar kom je er weer achter dat de films om het zo maar even te zeggen 'bestaan'. Ik vind het dan leuk om ze weer eens te bekijken. Hoe oud ik ook ben, het klinkt misschien heel kinderachtig, maar toch vind ik het heel grappig om ze dan te bekijken. Omdat ik dan van die tijd heel veel herinneringen krijg. Wat heel grappig is natuurlijk. Je woensdag middag bijvoorbeeld aan de hele film spenderen. Soms op woensdag middag kon ik dezelfde film 2 keer achter elkaar kijken omdat ik hem zo leuk vond. Helaas gebeurde dat nooit. Zo heb ik af gelopen week Limo gekeken. Limo gaat over het meisje Anoek dat een huis erft, terwijl er nog iemand woont waarna ze de spannendste avonturen beleefd. Ik vond die film toch wel na 12 jaar (toen was ik dus 7 jaar) geleden gekeken te hebben, hem weer eens te zien. Net zoals de film Tinkerbell And Lost Treasure. Dat is denk ik alweer een jaar of 5 geleden dat ik die heb gezien. Maar nog steeds een hele mooie film.


Ik vind het gewoon mooi om te zien hoe films van lang geleden er uitzien. Omdat er nu veel andere films worden gemaakt met een hele andere style. En dit soort films op die tijd van toen werden afgespeeld werden. Mij maakt het niet uit of het nu eigenlijk een tekenfilm is of geen tekenfilm is. Het is allemaal even mooi.

Welke film keken jullie vroeger erg graag?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.