donderdag 30 maart 2017

Huiswerk

Hoi allemaal!

Ken je dat gevoel? Dan heb heb je huiswerk voor een vak wat je eigenlijk helemaal niet snapt. Als je op school zit, en je vraagt om uitleg, dan gaat het prima, maar zodra je thuis zit, en je kijkt er naar snap je het helemaal niet meer. Ook al kijk ik naar de eerdere aantekeningen die ik gemaakt heb, ik blijf er niks van snappen. Vet irritant! Ik zit op het moment, met mijn laptop op schoot, een artikel te schrijven, met rekenen naast mij wat ik morgen af moet hebben. Maar als ik naar de sommetjes kijk, snap ik er helemaal niks van. Terwijl het op school heel erg goed gaat met de sommen als ik om uitleg vraag.


Ik denk dat ik nog even ga kijken of ik iemand thuis om hulp kan vragen voor het huiswerk. Anders ga ik morgen eens vragen aan mijn leraar of hij een oplossing weet.

Met welk vak heb jij de meeste problemen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.