zaterdag 11 maart 2017

Laatste aflevering van een spelshow

Hoi allemaal!

Ik heb jullie vast wel eens vertelt dat ik graag naar Wie Is De Mol (WIDM) kijk. Ook in 2017 was het spelprogramma weer op televisie. Vanavond is de laatste aflevering. De finale dus. We hebben ongeveer 10 weken gehad om een van de 10 kandidaten die mee doen/deden te ontmaskeren als spel verpesten. De mol dus. En het is lastig. Ik weet nog steeds niet wie het was. Het is een lastig seizoen van WIDM!


Ik ben benieuwd hoe het vanavond zal aflopen, wie de verrader ontmaskert heeft, en wie eigenlijk nu het minst wist over de verrader, en wie het hele spel nu heeft geprobeerd te verpesten. Ik ben echt benieuwd.

Welke spelshows volgen jullie het liefste?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.