zondag 12 maart 2017

Lekker wandelen

Hoi allemaal!

Vandaag was het erg lekker weer! Dus ik heb samen met mijn ouders en broertje lekker gewandeld! Even lekker ontspannen. We hebben gewandeld in een park in Zoetermeer. Ook hebben we gelijk gegeocached. Kortom een lekkere middag gehad in een mooi stadspark.

Dit was niet in Zoetermeer, ik heb daar alleen even geen goede foto van helaas.

Het was zulk mooi weer dat we zonder jas of vest konden wandelen. Ook was het rondje zo lekker om te lopen dat ik er helemaal van ontspannen ben. Dus ik zal straks als ik ga slapen lekker in slaap vallen en ook lekker blijven slapen!

Wat hebben jullie op deze zonnige dag gedaan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.