woensdag 1 maart 2017

Mijn 5 Favoriete... Afspeellijsten Op Spotify

Hoi allemaal!

Vandaag vertel ik jullie Mijn 5 Favoriete... Afspeellijsten op Spotify! Ik vind het leuk om dit soort dingen met jullie te delen! Dus vandaar dat ik dit soort dingen met jullie deel! Laten we snel beginnen!

1. This is: Ariana Grande

Zoals als jullie wel weten hou ik van de muziek Ariana Grande, dus ik hou ook erg veel van een afspeellijst omdat alleen maar muziek van Ariana Grande.

2. This is: Ed Sheeran

Zoals jullie inmiddels ook wel weten vind ik Ed Sheeran zijn muziek. Dus ik luister ook graag naar zijn afspeellijst op Spotify.



3. Efteling Soundtracks

Ik vind de muziek van de Efteling lekker rust gevend, dus vandaar ik ook van deze muziek hou en het vaak luister. Het maakt mij ook niet uit welk tijdstip op de dag ik het luister.

4. Beutynezz Favorietes

Ik heb ongeveer dezelfde smaak als de youtuber Beautynezz. Dus daarom vind het het leuk om haar afspeellijst te beluisteren

5. Top 40

Ik luister graag naar de Top 40 muziek en daarom luister ik ook graag naar die afspeellijst.

Dit zijn mijn 5 favoriete afspeellijsten. Ze zijn alle 5 verschillend en daarom vind ik het ook zo leuk!

Wat is jullie favoriete afspeellijst op Spotify?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.