zondag 5 maart 2017

Mijn 5 favoriete... Films op Netflix

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie zien wat ik voor films het liefst op dit soort regenachtige dagen zoals deze kijk op Netflix! Het liefst zit ik dan zoveel mogelijk lekker in bed en de hele dag films te kijken. Maar dat lukt helaas altijd. Laten we snel beginnen! Het komt weer uit de serie 'Mijn 5 favoriete...'

1. Tinker Bell

Ik hou van Tinker Bell! Ik hou gewoon van dit personage in Peter Pan, en de films die over Tinker Bell. Ik vind haar gewoon zo leuk in doen van laten. Ik kan het niet zo verklaren waarom ik haar zo leuk vind, maar ik hou van haar!

2. Narnia

Ik vind de films van Narnia ook erg leuk om te kijken! Ik vind het leuk om te zien hoe de kinderen contact maken met de dieren uit Narnia en hoe ze daar steeds maar weer te recht komen. Het is steeds anders en hoe de omgeving er uit ziet.

3. The Jungle Book

Ik heb The Jungle Book wel eens gezien toen ik klein was, op het kinder feestjes van een toenmalig vriendinnetje. Ik vond het toen deze film zo leuk, dat ik hem nu nog steeds een keer kan kijken. Ik heb de nieuwe film (staat wel op mijn verlanglijstje :)) nog niet gezien, maar ik hou er wel van!



4. De Boskampi's

De Boskapmi's heb ik samen met mijn ouders en broertje in de bioscoop gezien. We waren toen met ons vieren in de zaal, waardoor ik een leuke film vind, en ik graag deze film kijk, ook zonder mijn ouders en broertje!

5. Full Out

Omdat dit ook een waar gebeurt verhaal is vind ik het bijzonder om te kijken. Niet alleen omdat het een bijzondere film is, het is gewoon mooi om te zien hoe iemand zich herstelt van een heftig auto ongeluk.

Ik kijk graag deze films!

Welke film vind jij het mooist om te kijken?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.