donderdag 9 maart 2017

Mijn 5 favoriete... Instagramaccounts

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie vertellen wat Mijn 5 favoriete... Instagramaccounts. Want dat heb ik volgens mij nog niet vertelt! Dus dat ga ik vandaag doen!

1. Beautygloss

Bij mij staat Beautygloss op 1. Ik vind haar foto's leuk om te zien, en maakt ook fijne teksten er bij.

2. Fashionista_NL

Ik vind het ook heel leuk om de Fashionista om te volgen. Ik hoor je al wel denken, Fashionista is toch een tijdschrift. Ja, dat klopt! Ik het leuk om hun te volgen op Instagram. Ik lees het tijdschrift eigenlijk niet heel vaak. Alleen wanneer ik er zin in heb koop ik hem.



3. Buddy Vedder

Ik vind het leuk om daar deze jongen te kijken. Op televisie en al helemaal op Instagram. Ik heb het over Buddy Vedder. Ik vind Buddy veder stiekem wel een beetje knap om naar te kijken.

4. Nature - Travel

Nature - Travel heeft mooie foto's. Zulke mooie foto's dat ik eigenlijk gelijk op vakantie wil. Dus vandaar dat het een favoriet Instagramaccount van mij is.

5. Pip Pellens

Ik vind net als bij Beautygloss. Ik vind de foto's van Pip Pellens mooi om te zien. En die teksten zijn vaak grappig, ik wordt er gewoon blij van!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.