maandag 13 maart 2017

Mijn week 10

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor 'Mijn week' nummer 10! De afgelopen week stond weer vol school en werken. Ben je benieuwd wat ik mee gemaakt heb? Lees dan snel veder!


Maandag was het weert tijd om naar school te gaan. Dus ik ging weer lekker fietsen


Dinsdag heb ik weer gewerkt. Want daar was het ook tijd voor. Dus daar heb ik de tijd voor genomen!


Woensdag regende het heel erg. Eigenlijk heeft het de hele dag geregend. Zo tegen de avond werd het pas droog helaas.


Donderdag heb ik weer naar Gossip Girl gekeken na een hele tijd. Dus dat vond ik wel weer lekker om te doen. Ik ben weer wat afleveringen veder. En probeer nu elke dag weer een aflevering te kijken.


Vrijdag was het weer tijd om folders in te vouwen. Dus dat heb ik ook braaf gedaan. Ik was niet in een keer klaar, zaterdag heb ik namelijk ook in gevouwen.


Zaterdag was het weer tijd voor de scouting. Ik heb weer lekker leiding gegeven aan de kinderen.


Zondag was het weer tijd om lekker er op uit te gaan. En hebben we lekker gewandeld. Het was lekker ontspannend en fijn om lekker buiten te zijn. De foto heb ik niet gemaakt. Helaas heb ik geen tijd om de goede foto aan jullie te laten zien, maar het zonnetje scheen lekker, zelfs zo lekker dat we zonder jas naar buiten konden.

Dit was mijn week. Niet zo heel veel bijzonders helaas. Ik hoop er wel elke week iets leuks van te maken, maar helaas lukt het niet altijd.

Hoe was jullie week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.