maandag 6 maart 2017

Mijn week 9

Hoi allemaal!

Het is weer maandag dus dat betekend dat ik jullie weer ga vertellen hoe Mijn week er de afgelopen week uitzag! Ik had vakantie, dus ik heb niet heel veel gedaan de afgelopen week, dat zal ik jullie eerlijk vertellen! Laten we snel beginnen!


Het was natuurlijk tijd om uit te slapen! Maandag werd ik bijvoorbeeld wakker om 2 over 10. Een mooie tijd om op te staan en uit bed te gaan!


Dinsdag was het weer tijd om gewoon te werken. Net als maandag, maar dinsdag moest ik iets meer dan normaal doen met werk het werk.


De hele week heeft het ook aardig geregend, dus we hebben veel binnen gezeten, helaas.


Donderdag, en andere dagen heb ik lekker films zitten kijken op Netflix. Dus lekker ontspannen!


En vrijdag was het ook tijd om te werken. Helaas hadden ze het verkeerde geleverd van de folders, dus ik heb zaterdag ook moeten werken.



Zondag heeft het ook weer heel erg geregend. We wouden eigenlijk lekker gaan wandelen, maar dat ging helaas niet door. Ik heb nog wel even op een pontje gestaan met mijn moeder. En heb ik snel deze foto gemaakt. Ik vind het zelf echt goed gelukt!

Dit was mijn week. Nu begint school weer, dus maak ik weer lekker veel uren.

Hoe was jullie week?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.