woensdag 29 maart 2017

Tijdschrift lezen

Hoi allemaal!

Kennen jullie dat? Vast wel! Als je gek bent op een tijdschrift lezen dat je daar dan lekker een avond voor gaat zitten, en dan de hele avond zitten lezen. Ik vind het dan helemaal lekker om gedouched in in mijn pyjama aan lekker in bed te gaan zitten en dan te gaan lezen. Op de bank vind ik ook fijn om te lezen, maar vaak staat daar de televisie aan en kan ik me dan niet goed concentreren op het verhaal. Daarom ga ik dan lekker op mijn bed onder de deken te zitten, lekker warm.

Ik lees graag de Cosmo Girl (CG). Ik vind dat daar leuke artikelen in staan. Leuke interviews, fijne tips, dingen over make-up, altijd leuke prijzen en een heleboel andere dingen! Ik heb vanmiddag de nieuwe CG gekocht, en ga zo meteen na het douchen lekker lezen.

De CG van deze maand :)!

Ik vind het ook lekker ontspannend om zo lekker te gaan zitten en te lezen. Ik ga nu snel douchen, en lekker lezen!

Wat doen jullie om helemaal te ontspannen?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.