zondag 16 april 2017

Mijn planning

Hoi allemaal!

Dit artikel wou ik donderdag eigenlijk al online hebben voor jullie. Maar helaas moest ik mezelf en jullie dus ook teleurstellen; want de foto's die bij de blog horen, kon ik niet in het artikel plaatsen. Dus daarom komt de blog vandaag online, en slaan we deze week 'Mijn week' even over, en heb ik dit artikel voor jullie klaar staan! Ik hoop dat het deze week wel goed gaat met alle foto's, en dat ik eerder de tijd heb om de artikelen om 19:30 online te krijgen. Want dat is wel mijn planning voor de komende tijd!

Laten we snel beginnen, want jullie hebben er al lang genoeg op moeten wachten!

Zoals vorige week beloofd, zal ik jullie deze week mijn planning voor school delen. Dus vandaag laat ik hem voor jullie zien! Laten we snel beginnen!

Dit is wat ik gebruik een schrift van de HEMA, stiften van de HEMA, mijn school agenda van Super Trash en een Stabilo stift (ik ben die alleen vergeten op de foto te zetten)



Ik schrijf dan het week nummer op, wat ik in mijn agenda vindt. Dan leg ik mijn agenda op, want ik schrijf de data niet op.



Ik schrijf altijd ook het weeknummer op, dit doe ik in het zwart.



Ik heb voor de dagen allemaal een kleur, zo vind ik het namelijk best overzichtelijk, want dan weet ik welke dag het is en wordt het ook gelijk gezelliger. Deze kleuren gebruik ik:

Maandag: Rood
Dinsdag: Blauw
Woensdag: Oranje
Donderdag: Geel
Vrijdag: Roze







Wat ik echt moet doen in een week schrijf ik in het paars op. Voor mij werkt dit overzichtelijk.



Ik schrijf trouwens in het rood er achter of ik het online moet doen of in het boek. Dat werkt voor mij ook erg fijn. Als ik iets gedaan heb aan mankeer ik dit met de Stabilo Markeerstift. Want dan weet ik wat ik gedaan heb en hoef ik het later in de week heb nog een keer te doen.


Dit dus hoe ik mijn week plan. De ene keer staat er meer op het lijstje dan de andere keer, en deze week had ik maar een A5 blaadje nodig.

Maken jullie een planning? Zo ja, hoe maken jullie die dan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97